Seo Uyumlu Wordpress Kişisel Blog Teması

Merhaba arkadaşlar bu makalemde internette kendim için wordpress tema ararken harika bir kişisel blog teması buldum siz değerli arkadaşlarımla paylaşmak istedim.

Günümüzde artık hemen hemen internetten az çok anlayan insanların blogu var ve bu çok güzel birşey artık facebook , twitter hesabı gibi blog adresi var herkesin ve kendi adresleri içinde özen gösteriyorlar.Şuanda benim yaptığım gibi :)

Seo Uyumlu Görseli güzel tema bulmak zor wordpress içinde bu zor bu yüzden bulduğum bu harika temayı sizlerle paylaşmak istedim tek yapmanız gereken renkleriyle oynarak daha hoşda yapabilirsiniz. Temayı wordpress temaları arasında kişisel blog teması vazgeçilmezdir.

Bir çok forumda belkide bu tema vardır ama ben yinede paylaşmak istedim ... Yorumlarınızı Bekliyorum.

Seo Uyumlu Kişisel Blog Temasının Özellikleri
  • Öne Çıkarılmış Görsel ile Kolay Resim Ekleme
  • Özel Alanda da Resim Ekleyebilme
  • Özel Tema Ayar Sayfası
  • Sade Şık Tasarım
  • Dahili Shortcodes ve Renkli Kutular
  • Eklentisiz Sayfalama Özelliği
  • 0 Eklenti, 100% Valid Xhtml, 100% Valid Css
  • Css Sprite ile Hızlandırılmıştır.
  • 1 Adet Sidebar Mevcuttur
  • Son Tweet Gösterimi
  • Hazır İletişim Formu
  • Özel WordPress Menü Sistemi
  • Hazır Eposta Abonelik Kutusu
  • Google Web Fonts
  • Özel Video, Resim Kategori Sayfası
  • WordPress Galeri Özelliği ile Resimler Arası Geçiş
  • Yorumlarda Sayfalama Özelliği
  • Yazı İçi Sosyal Paylaşım Butonları
  • Resimli Benzer Konular
  • Admin Özel Yorum Arkaplanı
  • Sadece 1 dosya şifrelenmiştir.
İndireceğiniz dosya içerisinde tema dosyası ve kurulum/kullanım ile ilgili resimli anlatım dosyası bulunmaktadır.


Seo Uyumlu Tema demoSeo Uyumlu Tema indir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder