1299 Pvp Server Knight Online İndirme

Yaz kaldı öğrencilerin çoğu boş kaldı vakit geçirmek için
bire bir olan knight online oynama zamanı
geldi knight online
oynamak içinde düzgün pk atmak için çok para lazım onun için pvp serverler çıktı millet burda istediği iteme istediği an ulaşabiliyor.1299 pvp server indirmek için aşağıda veriçeğim linke tıklamanız yeterlidir ve oynayacığınız serverin server bilgilerini değişerek oynuyacagınız servere rahatlıkla giriş yapabilirsiniz.

1299 pvp server indirerek istediğiniz serverde oyun oynaya bilirsiniz. tek yapmanı gereken 1299 full pvp server indirmektir.

1299 pvp server indir

8 yorum:

  1. berkcan İmmortal23.7.13

    paylaşımınız için teşekkürler sayenizde 1299 pvp servere bağlandım sonunda çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. minnor nuamarı nedir kardesşm

      Sil
  2. Adsız10.8.13

    sayenizde pwp server oynuyabiliyorum teşekkürler.
    knight online

    YanıtlaSil
  3. 232 kb mı bunun en az 300mb olması gerekmiyormu

    YanıtlaSil
  4. Admin16.8.13

    hayır bugune kadar indirenlerden şikayetçi olan hiç olmadı eğer sorun olursa bana bildirin değiştireyim linki. knight online pvp indirme lindkidir.

    YanıtlaSil
  5. Adsız8.11.13

    ya ben oyunda yeniyimde bu oyun nasıl kuruluyo linkteki oyun söylermisiniz

    YanıtlaSil
  6. Ben yaptımta bana Sey kodlanmıs dedi ona ne yazacaz

    YanıtlaSil