Adını dağlara yazdım yarim

Written By Türkiye on 28.4.13 | 28.4.13

Adını dağlara yazdım yarim
Adını dağlara yazdım yarim
Buğulu camlara kazdım.
Kışın masal dinlemek zor yarim
Hem ağladım hem anlattım


Göz yaşım kederden miydi yarim ?
Çektiğim kaderden miydi yarim?
İçtim hep ona sarıldım yarim
Tek dostum kadehler miydi?

Özlerim gitme deseydim yarim
Bırakma etme deseydim.
Şimdi ardıma bakmazdım yarim
Elini tutabilseydim.

Gülmeyen gözler ıslaktır yarim.
Benim hayalim vuslattır.
Seni sensiz yaşamak zor yarim.
Beni de Allah yarattı.

Aşka tövbe etmekte zor yarim.
Bir daha böyle sevmekte.
Ömrümde bir kere yandı kalbim
Bu canı sana vermekte.
Son nefesini vermekte.

Sosyal Medyada Paylaş Beğen :

+ yorum + 3 yorum

Adsız
27.5.13

Adını dağlara yazdım yarim 49.kez dinledim 50.ciyi dinliyorum harika parçaya adını dağlara yazdım yarim...

Adsız
27.7.13

söyleyen ne güzel söylemişya harika şarkı bitiyorum ben buna günde 10 kere diliyorum yinede sıkılmıyorum.

17.10.13

Sözler harika etkileyici

Yorum Gönder

Sosyal Medyada Biz

Üyeler

Follow by Email

Haftanın En Dİkkat Çekicileri



SPONSORLAR

ukash satın al

Sayaç

 
Support : Website | Template | Template
Copyright © 2013. Ümit KÖSE Kişisel Blog - All Rights Reserved
Template Created by Website Published by Template
Proudly powered by Blogger